A la gran PUTA!! Nederland - Reisverslag uit Haastrecht, Nederland van esther Zijden - WaarBenJij.nu A la gran PUTA!! Nederland - Reisverslag uit Haastrecht, Nederland van esther Zijden - WaarBenJij.nu

A la gran PUTA!! Nederland

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg esther

29 April 2009 | Nederland, Haastrecht

Man.. man.. Ben weer terug in Nederland.. Super raar en aan de andere kant weer zo normaal. Laatste daagjes in Guate waren mega heftig. Documentaire opgenomen, veel aan het project gewerkt en maandagavond mijn afscheidsfeestje... Vliegtuig vertok alweer om 7.00 's ochtends, dus we moesten om 4.30 de taxi hebben (avondje doorgehaald dus maar). Grootste deel van vriendjes wilde mee, dus twee taxi's volgepropt. Esther snel inchecken en daarna totdat het boardingtijd was met z'n allen buiten gezeten, koffie (meegebrachte thermoskannen; Guatemalteken mogen niet zonder paspoort naar binnen) en brood gegeten.. Viel me echt heel zwaar om afscheid te nemen en heb in het vliegtuig naar Amsterdam zelfs nog een heel klein traantje gelaten..

Nu werken (als ik wat vind in deze belabberde economie) en veel aan het project werken. Mega veel te doen, want we moeten het begin bedrag binnenhalen.. in principe het lastigste. In eerste instantie kijken wat ik aan evenementen kan organiseren en zorgen dat er genoeg geld is om de stichting hier in NL uberhaubt op te richten...

Morgen komen er foto's van het afscheidsfeestje op de site!


Kus

  • 30 April 2009 - 23:41

    Sabine:

    Hola chica,

    Super om de foto's te zien! Heb je berichtje vertaald voor Maddie en Lauren. Succes in NL!

    X

  • 01 Mei 2009 - 10:04

    Liesbeth Fr.:

    Zet hem op!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

esther

Op 23 september 2009 ga ik emigreren naar Guatemala om mijn droom waar te maken. Samen met zes Guatemalteekse hiphoppers ga ik een breakdanceschool oprichten in Guatemala Stad om (risico) jongeren een alternatief te bieden op de straat en het bendelidmaatschap.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 90521

Voorgaande reizen:

23 September 2009 - 30 December 2011

Breakdanceschool Guatemala Stad

19 Juli 2008 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: