Ik wil naar huis! - Reisverslag uit Haastrecht, Nederland van esther Zijden - WaarBenJij.nu Ik wil naar huis! - Reisverslag uit Haastrecht, Nederland van esther Zijden - WaarBenJij.nu

Ik wil naar huis!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg esther

28 Februari 2008 | Nederland, Haastrecht

Ik wil naar huis!

Wat een compleet andere wereld. Ik weet gewoon niet goed wat ik er van moet denken. Natuurlijk is het leuk om weer mijn vrienden terug te zien, dat is zeker het terugkomen waard, maar ik weet wel steeds zekerder dat het een tijdelijke terugkomst is. Ik mis het gevoel dat ik leef hier in Nederland een beetje. Plan is nu dan ook om eerst drie maanden te werken om wat geld te verdienen en dan een jaar terug te gaan. Door deze beslissing voel ik me momenteel ook een stuk blijer.

Goed de laatste dagen in Guatemala City.
Ten eerste had ik helemaal niet het idee dat ik weer bijna naar huis zou gaan, heb er dus ook niet teveel over in gezeten gelukkig en vooral veel genoten. De Reforz vrijwilligers/ jongeren, hadden een breakdance performance geregeld (met wat vrienden uit de buurt en hapje en drankje) en 's avonds met wat vrouwen een afscheidsetentje gehad.
Laatste zaterdag met Abner, Henri, Rony, Ismael en Angel naar de bioscoop geweest in een hele grote luxe mall en met de taxi, een hele belevenis. Laten we zeggen dat ik me daar al uit de toom vind vallen vanwege mijn kleding. Favoriet altijd toch wel weer om met de liften en de roltrappen te spelen. Super leuk dagje en 's avonds vrienden van daar over de vloer.
Zondag nog even bij een aantal mensen langs en een afscheidslunch bij Lilly (de vrouw die in Upavim in de bakkerij werkt) en toen was het toch echt tijd om naar het vliegveld te gaan....

Ga jullie vooral niet vervelen met mijn meer dan twee dagen durende terugreis. Ben nu veilig en wel in NL en degene die ik nog niet gezien heb, zal ik snel weer zien.

Abrazo
Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

esther

Op 23 september 2009 ga ik emigreren naar Guatemala om mijn droom waar te maken. Samen met zes Guatemalteekse hiphoppers ga ik een breakdanceschool oprichten in Guatemala Stad om (risico) jongeren een alternatief te bieden op de straat en het bendelidmaatschap.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 90517

Voorgaande reizen:

23 September 2009 - 30 December 2011

Breakdanceschool Guatemala Stad

19 Juli 2008 - 28 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: